New York City Takes Action Against Illegal Vehicles

V súčasnom článku sa dozviete o nových opatreniach, ktoré prijala New York City s cieľom bojovať proti nelegálnym vozidlám v meste. Nelegálne bicykle, skútre, motorové bicykle a neregistrované vozidlá sa stali vážnym problémom, ktorý ohrozuje bezpečnosť a životy chodcov.

Po uvážení závažnosti tohto problému usporiadali starosta Eric Adams a New Yorkský úrad pre políciu (NYPD) tlačovú konferenciu, na ktorej oznámili svoju snahu zakročiť proti týmto nelegálnym vozidlám. NYPD už skonfiškovalo neuveriteľných 42 000 takýchto vozidiel za uplynulých 30 mesiacov, čím zaznamenal najväčší počet konfiškácií nelegálnych vozidiel v histórii mesta New York.

S nástupom teplého počasia mesto zaznamenáva nárast trestnej činnosti súvisiacej s týmito vozidlami. Pre účinný boj proti nim vypracovalo starostovské úradu stratégiu, ktorá zahŕňa presmerovanie pozornosti jednotlivých dôstojníkov Komunitnej intervenčnej jednotky na nelegálne bicykle a skútre. Navyše, NYPD zriadi strategické kontrolné body v rámci všetkých piatich okresov.

Starosta Adams plánuje do konca roku 2024 zhabať viac ako 30 000 nelegálnych vozidiel, ktoré predstavujú hrozbu pre obyvateľov New Yorku. Tento rázny postup je krokom smerom k zabezpečeniu bezpečnosti chodcov a znižovaniu strachu z prechádzania ulicami.

Rabín Miller, odchádzajúci kaplán NYPD a bývalý vedúci Rady pre vzťahy židovskej komunity, na vlastnej koži zažil následky týchto nelegálnych vozidiel. Jeho nešťastná nehoda ho motivovala k zastávaniu zmien a zdôrazneniu naliehavej potreby prísnejších právnych predpisov týkajúcich sa bezpečnosti e-vozidiel.

Poslankyňa Rebecca Seawright, ktorá zastupuje Milleraho okolie, vedie úsilie o zlepšenie bezpečnosti e-vozidiel prostredníctvom balíka zákonov. Medzi týmito návrhmi je aj návrh, ktorý má posilniť trest pre vodičov, ktorí ujdu z miesta nehody.

Komisár NYPD Edward A. Caban zdôraznil nebezpečenstvo, ktoré predstavujú tieto nelegálne vozidlá, a zdôraznil dôležitosť uchovávania vodičov za ich bezohľadné správanie. S viac ako 13 000 konfiskáciami už v tomto roku je zrejmé, že je nevyhnutné prijať rázne opatrenia.

Crackdown na nelegálne vozidlá New York City má za cieľ odoslať silný signál, že nikto nie je nad zákon. Bezpečnosť chodcov a blaho obyvateľov mesta majú prednosť pred pohodlím týchto neoprávnených vozidiel. Mestom sa dúfa, že týmito opatreniami vytvorí bezpečnejšie prostredie pre všetkých Newyorčanov.

Problém nelegálnych bicyklov, skútrov, motorových bicyklov a neregistrovaných vozidiel nie je výlučným problémom New Yorku, ale zaujíma mnoho mestských oblastí po celom svete. Narastajúca popularita e-vozidiel a nedostatok primeranej regulácie prispeli k nárastu počtu incidentov a nehôd spojených s týmito vozidlami.

Priemysel e-vozidiel zažíva v posledných rokoch významný rast. Podľa trhových predpovedí sa odhaduje, že celosvetový trh s e-bikami dosiahne hodnotu 38,6 miliárd dolárov do roku 2025 s ročným rastom 7,1% počas obdobia predpovede. Tento rast je podporený faktormi, ako je zvyšujúce sa environmentálne povedomie, rastúce náklady na palivo a potreba efektívnych a udržateľných možností prepravy.

Avšak priemysel stojí pred výzvami týkajúcimi sa bezpečnosti a regulácie. Nedostatok štandardizovaných predpisov pre e-vozidlá vytvoril oblasť šedej zóny, v ktorej môžu nelegálne alebo nebezpečné vozidlá ľahko operovať bez následkov. To predstavuje riziko pre chodcov a ostatných účastníkov cestnej premávky.

Aby sa týmto výzvam čelilo, mestá po celom svete zavádzajú prísnejšie predpisy a presadzujú existujúce zákony. Crackdown na nelegálne vozidlá New York City je jedným takýmto príkladom. Konfiškáciou a zhabaním týchto vozidiel si mesto stanovuje jasný cieľ – bezpečnosť jeho obyvateľov je top prioritou.

Iné mestá tiež prijímajú opatrenia na riešenie problému nelegálnych vozidiel. Londýn napríklad zaviedol Ultra-nízkoemisnú zónu (ULEZ) s cieľom odstrániť znečisťujúce vozidlá a propagovať používanie elektrických vozidiel. Paríž zaviedol podobný prístup pomocou zóny nízkych emisií (LEZ).

Je nevyhnutné, aby vlády a miestne orgány spolupracovali s predstaviteľmi priemyslu a vytvorili komplexné predpisy pre e-vozidlá. To zahŕňa stanovenie štandardov pre bezpečnosť vozidiel, požiadavky na registráciu a vydávanie povolení. Týmto spôsobom mesta zabezpečia, že e-vozidlá budú bezpečným dopravným prostriedkom pre všetkých.

FAQ:

1. Aký je počet konfiskácií nelegálnych vozidiel v New York City?

Od roku 2019 združenie preposlalo 42 000 takýchto vozidiel, čím zaznamenalo historicky najvyšší počet konfiskácií.

2. S čím súvisí nárast trestnej činnosti v New Yorku v lete?

S nástupom teplejšieho počasia dochádza k nárastu trestnej činnosti súvisiacej s nelegálnymi bicyklami a skútremi, spôsobujúcimi nebezpečenstvo na cestách.

3. Aké opatrenia plánuje New York City prijať do roku 2024?

V dohľadnom období chce mesto zhabať viac ako 30 000 nelegálnych vozidiel, aby zaistilo bezpečnosť obyvateľov.

4. Akú spoločnosť založil rabín Michael Miller?

Rabín Michael Miller je zakladateľom spoločnosti na vzťahy židovskej komunity – Jewish Community Relations Council.

5. Ktoré mestá zaviedli prísnejšie predpisy týkajúce sa nelegálnych vozidiel?

Medzi mestá, ktoré zaviedli opatrenia, sú Londýn s Ultra-nízkoemisnou zónou (ULEZ) a Paríž so Zónou nízkych emisií (LEZ).


Zdroj:

Statista

By

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *