Rozšírený prístup k elektrickým bicyklom navrhovaný pre štátnych parku v Michigan

2024-03-19
by
Expanded Electric Bike Access Proposed for Michigan State Parks

Michigan Department of Natural Resources (DNR) zvažuje zmenu, ktorá by poskytla jazdcom na elektrických bicykloch väčší výber možností v štátnych parkoch. Ak bude schválený, navrhovaná zmena použitia pôdy by umožnila jazdu na elektrobicykloch triedy 1 na nemotorizovaných chodníkoch určených pre bicykle.

Aktuálne právne predpisy v Michigane povolujú len elektrické bicykle triedy 1, ktoré sú bicykle s asistenciou pedálovania, ktoré dosahujú rýchlosti až do 20 míľ za hodinu, na vylepšené chodníky, ako sú tie vyrobené z štrku, asfaltu alebo dlažby. Lokálne entity môžu tiež regulovať využitie elektrobicyklov vo svojich komunitách.

V rámci navrhovanej zmeny DNR by sa na prírodnom povrchovom chodníkoch štátnych parkov umožnila jazda na elektrobicykloch triedy 1. Táto expanzia by poskytla nové príležitosti pre jazdcov elektrobicyklov, ktorí by mohli objavovať ďalšie chodníky a vychutnávať si prírodnú krásu parkov v Michigan.

Okrem elektrobicyklov triedy 1 by navrhované zmeny tiež umožnili používanie elektrobicyklov triedy 2, ktoré majú pedálovaciu asistenciu aj povolenie pre pedalovanie, na lineárnych dlaždených chodníkoch aj na prírodnom povrchovom chodníkoch v štátnych parkoch. Cyklisti by však museli žiadať o povolenie na túto výsadu. Elektrobicykle triedy 2 dosahujú rýchlosti až do 20 míľ za hodinu.

Dôležité je poznamenať, že navrhované rozšírenie prístupu k elektrobicyklom by neplatilo pre chodníky v prírodných rezerváciách alebo lesných plochách, ktoré sú otvorené pre bicykle. Okrem toho, elektrobicykle triedy 3, ktoré majú asistenciu pedálovania a maximálnu rýchlosť 28 míľ za hodinu, by zostali zakázané na akomkoľvek štátnom území.

Ak bude navrhovaná zmena schválená, na začiatku chodníkov v štátnych parkoch by boli umiestnené informačné tabule o povolenom používaní elektrobicyklov. Tým by sa uľahčilo jednoduchšiu skúsenosť s jazdou na bicykloch s asistenciou pre ľudí s fyzickým obmedzením, starších osôb a jednotlivcov so zdravotným postihnutím.

”Jde o to, aby sme chodníky urobili dostupnejšími širšiemu spektru jednotlivcov,” uviedol Tim Novak, koordinátor chodníkov DNR. ”Elektrobicykle triedy 1 vyžadujú jazdu s pomocou pedálov a ponúkajú veľké zdravotné výhody pre jazdcov. Táto zmena by zlepšila cyklistickú skúsenosť pre všetkých.”

Priemysel elektrických bicyklov zažíva významný rast a inovácie, keď sa čoraz viac ľudí rozhoduje pre ekologicky šetrné možnosti dopravy. Elektrické bicykle, známe aj ako e-bicykle, sa stávajú čoraz populárnejšími vďaka svojej účinnosti a jednoduchosti použitia. Navrhované zmeny Ministerstva prírodných zdrojov Michigana na povolenie e-bicyklov na nemotorizovaných chodníkoch v štátnych parkoch sa zhodujú s týmto trendom a majú za cieľ poskytnúť viac možností pre jazdcov e-bicyklov.

Trhy predpovedí naznačujú pozitívny výhľad pre priemysel e-bicyklov. Podľa správy odskúšanej firmy pre výskum trhu NPD Group sa predaje e-bicyklov v Spojených štátoch zvýšili o 144 % v roku 2020 oproti predchádzajúcemu roku. Tento rast možno pripísať faktorom, ako je zvýšená informovanosť o environmentálnej udržateľnosti, zlepšenie technológie e-bicyklov a záujem o výkon vonkajších aktivít.

Rozšírenie prístupu k e-bicyklom v štátnych parkoch by otvorilo nové možnosti pre jazdcov, aby objavili prirodzenú krásu Michiganu. E-bicykle ponúkajú jedinečný spôsob, ako si vychutnať vonkajšie rekreačné aktivity s minimálnym fyzickým úsilím. To je obzvlášť príťažlivé pre jednotlivcov s fyzickými obmedzeniami, starších ľudí a tých, ktorí žijú so zdravotným postihnutím. Navrhované informačné tabule by zabezpečili jasné oznámenie o pravidlách a uľahčili jazdcom na e-bicykloch navigáciu chodníkmi.

Hoci navrhovaná zmena umožňuje jazdu na elektrobicykloch triedy 1 a triedy 2 na určitých chodníkoch, je potrebné poznamenať, že elektrobicykle triedy 3 by stále boli zakázané. Táto odlišnosť je nevyhnutná na zabezpečenie bezpečnosti a zaručenie súladu s ostatnými užívateľmi chodníkov. Elektrobicykle triedy 3, ktoré dosahujú vyššiu maximálnu rýchlosť, by mohli predstavovať potenciálne riziká pre chodcov a cyklistov na chodníkoch.

Miestne orgány majú tiež právomoc regulovať používanie elektrobicyklov vo svojich komunitách. Táto flexibilita umožňuje prispôsobenie sa konkrétnym miestnym potrebám a preferenciám. Uznáva tiež, že rôzne regióny môžu mať rôzne úrovne infraštruktúry a prijatia elektrobicyklov.

Ako priemysel elektrických bicyklov pokračuje vo svojom vývoji, je dôležité, aby politici, organizácie a verejnosť riešili potenciálne výzvy a obavy súvisiace s používaním elektrobicyklov. Tieto môžu zahŕňať otázky ako údržba chodníkov, školenie užívateľov a stanovovanie pravidiel pre prístup k e-bicyklom v citlivých prírodných oblastiach.

Celkovo navrhovaná zmena DNR Michigana odráža sa čoraz väčšie pripúšťanie výhod a potenciálu elektrobicyklov. Rozšírením prístupu na nemotorizované chodníky vo štátnych parkoch bude mať viac jednotlivcov možnosť vychutnať si prírodu a zistiť výhody technológie e-bicyklov. Táto zmena sa zhoduje s širším trendom v priemysle a podporuje cieľ podporovať udržateľnú dopravu a rekreačné možnosti.

Pre viac informácií o priemysle e-bicyklov a trendoch navštívte NPD Group, lídra na trhu, ktorý poskytuje pohľad na rôzne odvetvia, vrátane dopravy.

Lämna ett svar

Your email address will not be published.

Languages

Don't Miss

Exploring the Art of Sound: A Gateway to Creativity

Objavovanie umenia zvuku: Brána kreativity

Svet zvuku nesie fascinujúcu moc, ktorá rezonuje v nás všetkých.
Transforming Transportation: Tampa’s Innovative Approach to Sustainable Mobility

Omvandla Transport: Tampas Innovativa Tillvägagångssätt för hållbar rörlighet

Spännande nyheter från Tampa när staden rustar för nästa fas