Nová politika týkajúca sa používania elektrických bicyklov na rekreačných cestách Wyoming Valley Levee má byť predmetom hlasovania na nadchádzajúcom zasadnutí Úradu pre ochranu pred povodňami v okrese Luzerne County. Výkonný riaditeľ Úradu, Christopher Belleman, túto politiku navrhol po tom, čo mal tesný kontakt so zabezpečeným jazdcom elektrického bicykla, ktorý sa pohyboval s mimoriadne vysokou rýchlosťou, takmer ako malé motocykle.
Úrad, ktorý tvorí päť členov, preskúmava rôzne možnosti regulácie elektrických bicyklov na cestičkách pri brehu. Tieto možnosti sa pohybujú od úplného zákazu elektrických bicyklov po vynucovanie určitých rýchlostných limitov. Na získanie verejného názoru na túto tému, Úrad naplánoval aj verejnú diskusiu.
Navrhovaná politika zahŕňa dve rôzne možnosti na zváženie. Prvá možnosť sa zameriava na povolenie používania elektrických bicyklov, ktoré majú obmedzený výkon na ľudskú silu alebo podporu došlapu, pri prísne bezpečných rýchlostiach. Druhá možnosť naopak zakazuje elektrické bicykle a iné nepovolené motorizované a batériové druhy dopravy, s výnimkou motorizovaných alebo batériových invalidných vozíkov určených pre osoby s postihnutím.
Jednou z otázok, ktorá sa tu vynára, je, ako bude politika týkajúca sa elektrických bicyklov vynucovaná. Solicitor Úradu, Christopher Slusser, zdôraznil, že všetci používatelia pri brehu budú povinní dodržiavať politiku, bez ohľadu na prítomnosť zamestnancov úradu alebo policajného zákona. Porušovatelia môžu čeliť pokutám, ak ohrozia bezpečnosť alebo spôsobia poškodenie záplavovej ochrannej sústavy.
Okrem politiky týkajúcej sa elektrických bicyklov tento návrhový dokument posilňuje existujúce pravidlá pre používateľov brehu. Cyklisti sú vyzývaní, aby predbiehali zľava a v súlade s prednosťou pre chodcov. Všetci používatelia sú tiež vedení, aby sa vyhýbali poškodeniu sluchu pomocou slúchadiel alebo slúchadiel. Zakázané aktivity zahŕňajú skateboardovanie, užívanie alkoholu a nezákonné drogy, necudné slovné spojenia, nespúšťanie sa, skládky, táborenie, otvorené ohniská a golf.
Cesta pri brehu je prísne zakázaná pre kone, motocykle, štvorkolky, ATV a golfové vozíky. Zvieratá musia byť vedené na vodítku a výkaly musia byť okamžite odstránené.
Nadchádzajúce zasadnutie zahŕňa aj iné rozhodovacie záležitosti, ako napríklad udelenie zmluvy na modernizáciu elektronického riadiaceho systému na čerpadlách pri brehu a profesionálne inžinierske a geodetické služby pre projekt ochrany proti povodniam v Exeteri.
Ako Úrad hodnotí a stanovuje smernice pre používanie elektrických bicyklov, snaží sa dosiahnuť rovnováhu medzi podporou udržateľného spôsobu dopravy a zabezpečením bezpečnosti a blaha používateľov pri brehu a záplavovej ochrannej sústave.
Navrhovaná politika týkajúca sa používania elektrických bicyklov na rekreačných cestách Wyoming Valley Levee zdôrazňuje rastúcu potrebu regulovať elektrické bicykle na verejných miestach. S rastúcou obľubou elektrických bicyklov je nevyhnutné, aby orgány zriadili smernice, ktoré zabezpečia bezpečnosť a pohodlie pre všetkých používateľov ciest.
Výrobný priemysel elektrických bicyklov zažíva v posledných rokoch významný rast. Podľa údajov trhového výskumu sa predpokladá, že globálny trh s elektrickými bicyklami dosiahne hodnotu 46 miliárd dolárov do roku 2026, s ročným rastom 6,1 percenta. Tento rast je spôsobený faktormi, ako je narastajúci dopyt po ekologicky prijateľných možnostiach dopravy, vládne iniciatívy na podporu elektrickej mobility a pokrok v technológii batérií.
Avšak s narastajúcim počtom jazdcov na elektrických bicykloch sa zvyšujú aj obavy týkajúce sa ich používania na spoločných priestranstvách, ako sú rekreačné cesty pri brehu Wyoming Valley Levee. Problémy ako kontrola rýchlosti, správanie používateľov a možné konflikty s chodcami a tradičnými cyklistami je potrebné riešiť.
Navrhovaná politika ponúka dve možnosti pre reguláciu elektrických bicyklov na cestách pri brehu. Prvá možnosť umožňuje používanie elektrických bicyklov s ľudskou silou alebo podporou došlapu, ale pri bezpečných rýchlostiach. Táto možnosť podporuje používanie elektrických bicyklov ako udržateľného a praktického spôsobu dopravy a zároveň zabezpečuje bezpečnosť ostatných používateľov ciest.
Druhá možnosť naopak úplne zakazuje používanie elektrických bicyklov a iných nepovolených motorizovaných a batériových druhov dopravy. Táto možnosť sa snaží zvážiť obavy tých, ktorí veria, že elektrické bicykle predstavujú potenciálny bezpečnostný riziko alebo narušujú zážitok iných používateľov.
Vynucovanie politiky týkajúcej sa elektrických bicyklov je dôležitým aspektom, ktorý treba zvážiť. Politika sa nevzťahuje len na prítomnosť zamestnancov úradu alebo policajného zákona. Všetci používatelia ciest vrátane jazdcov elektrických bicyklov budú povinní dodržiavať politiku. Porušovatelia môžu čeliť pokutám, ak ohrozia bezpečnosť alebo spôsobia poškodenie záplavovej ochrannej sústavy.
Okrem politiky týkajúcej sa elektrických bicyklov navrhovaný dokument tiež posilňuje existujúce pravidlá pre používateľov ciest. Tieto pravidlá podporujú zodpovedné a ohľaduplné správanie, ako napríklad predbiehanie cyklistov zľava a podriadenie sa chodcom vždy. Zakázané činnosti, vrátane skateboardovania, užívania alkoholu a drog a protispoločenského správania, majú za cieľ vytvoriť bezpečné a príjemné prostredie pre všetkých.
Ako Úrad hlasuje o navrhovanej politike týkajúcej sa elektrických bicyklov, snaží sa dosiahnuť rovnováhu medzi podporou udržateľných možností dopravy a zabezpečením bezpečnosti a blaha používateľov ciest pri brehu a záplavovej ochrannej sústave.
Ďalšie informácie o globálnom trhu s elektrickými bicyklami a súvisiacich trendoch v priemysle môžete nájsť na webe MarketsandMarkets.