Značka MiRider, so sídlom vo Wiganu, sa rozhodla vyjsť v ústrety požiadavkám obchodníkov a predstavila na trhu svoj najnovší prírastok do segmentu elektrických bicyklov – úplne nový MiRider 24. Tento projekt, ktorý trval dva roky, bol navrhnutý od základov, aby uspokojil potreby rekreačných cyklistov aj dojazdových jazdcov.
Tím vývojárov MiRider sa počas tejto dvojročnej práce dôkladne porozhliadal na trhu a vyše 200 obchodníkov, aby zabezpečil, že splnia očakávania zákazníkov. Ohlasy boli jasné: existovala potreba pre priehradný elektrický bicykel, ktorý bude zároveň zábavný, ľahký, obratný a výnimočný.
Výsledkom je nový MiRider 24, ktorý sa môže pochváliť priehradným hliníkovým rámom vo dvoch atraktívnych matných metalických farbách: Ember Orange a Onyx Grey. Zákazníci môžu vybrať medzi jednou prevodovkou alebo verziou GB3, ktorá obsahuje trojprevodovku G3ARED a systém Gates Drive Belt. Okrem toho, oba modely majú dvojročnú záruku, ktorá zaručuje kvalitu a spoľahlivosť.
S hmotnosťou len 21 kg (vrátane batérie), MiRider 24 je prekvapivo ľahký v porovnaní s inými bicyklami tohto druhu, čo poskytuje jazdcom stabilnú a bezpečnú platformu. Jeho špecifická ”skrátená geometria rámu” umožňuje veľmi malý polomer otáčania, čo usnadňuje manévrovanie a zvyšuje dôveru jazdca, najmä v mestských prostrediach.
Okrem toho, MiRider 24 obsahuje priestorové úsporné prvky zo 16-palcového radu značky, vrátane sklopného stredovej časti riadidiel, pedálov a vymeniteľnej sedlovej tyče, čo uľahčuje kompaktné uskladnenie doma alebo na cestách. S výškou iba 86 cm sú tieto bicykle ideálne pre garáže motorových domov a cyklistické stojany.
So 24-palcovými kolesami, ktoré sú osadené pneumatikami MiR-T Original, je MiRider 24 vhodný pre jazdca s výškou od 152 cm do 193 cm a podporuje maximálnu váhu jazdca až do 120 kg.
MiRider 24 je poháňaný exkluzívnym 36v MIDRIVE elektrickým pohonným systémom MiRider, ktorý obsahuje tichý motor namontovaný na zadnom náboji a možnosť ovládania palcom pomocou tlačidla ’Boost control’. MiRider 24 ponúka impresívny dojazd až 65 míľ (100 km) na jedno nabitie. Batéria Samsung 10.5aH 378Wh sa dokáže úplne nabiť za 2,5 až 3 hodiny pomocou 3A nabíjačky MiRider, ktorá je súčasťou balenia. Zámky a odnímateľné jednotky obsahujúce kontrolky stavu nabitia zaisťujú pohodlie a bezpečnosť.
MiRider si tiež dala záležať na zlepšení celkového zážitku z jazdy a na MiRider 24 pridala dve miesta na montáž – zadný držiak s nosnosťou 25 kg a predný držiak tašky s nosnosťou 10 kg. Okrem toho je k dispozícii aj držiak pre fľaše, pumpičky na vzduch, zámky alebo náradie.
MiRider 24 sa prvýkrát predstaví na výstave National Cycling Show v Británií 15. a 16. júna, a od konca júna bude dostupný na zakúpenie. MiRider 24 bude mať odporúčanú reštauračnú cenu 1 995 libier, zatiaľ čo cena MiRider 24 GB3 bude 2 995 libier. Oba modely budú doručené zákazníkom v plne zmontovanom, 100% plastovom a úplne recyklovateľnom balení.
S novým MiRider 24 pokračuje MiRider vo svojich snahách predefinovať segment elektrických bicyklov, ponúkajúc kompaktnú, obratnú a zábavnú prepravu pre voľný čas aj dojazdové účely.
Elektrický trh s bicyklami zažíva v posledných rokoch významný rast, pretože spotrebitelia sa stále viac zaujímajú o ekologické a efektívne spôsoby dopravy. Podľa predpovede trhu zverejnenej spoločnosťou Grand View Research sa očakáva, že globálny trh s elektrickými bicyklami dosiahne do roku 2025 hodnotu 38,6 miliárd dolárov a bude exhibovať ročné tempo rastu 7,9%. Tento rast je poháňaný faktormi, ako je stúpajúca osvetovosť o environmentálnej udržateľnosti, vládne iniciatívy na podporu elektrickej mobility a narastajúce požiadavky na elektrické bicykle v mestských oblastiach.
Jedným z hlavných problémov v oblasti elektrických bicyklov je obava z dosiahnutia dostupnosti batérie. Obava z dosiahnutia predstavuje strach z vybitia batérie počas jazdy na elektrickom bicykli. Aj keď MiRider 24 rieši túto obavu ponúkaním nádherného dojazdu až 65 míľ na jedno nabitie, stále ostáva problémom pre mnohých potenciálnych kupujúcich. Na zmiernenie tohto problému výrobcovia elektrických bicyklov pracujú na vývoji pokročilejších batérií s vyššou kapacitou a rýchlejším nabíjaním.
Ďalším problémom v odvetví elektrických bicyklov je nedostatok štandardizovaných predpisov. Rôzne krajiny a regióny majú rôzne predpisy týkajúce sa používania elektrických bicyklov na verejných cestách, čo môže spôsobovať zmätok medzi spotrebiteľmi. V niektorých oblastiach sú elektrické bicykle považované za bicykle a môžu sa jazdiť po cyklotratiach, zatiaľ čo v iných sú klasifikované ako skútre a vyžadujú registráciu, poistenie a vodičský preukaz. Táto nekonzistentnosť v predpisoch značne sťažuje výrobcov elektrických bicyklov priame predaje a zákazníkom chápanie právnych požiadaviek na jazdu elektrickým bicyklom na rôznych miestach.
Čo sa týka konkurencie, trh s elektrickými bicyklami je veľmi fragmentovaný a niekoľko značiek súperia o podiel na trhu. Niektorí z kľúčových hráčov v odvetví zahŕňajú spoločnosti Bosch, Yamaha, Shimano a Giant. Tieto spoločnosti investujú veľké množstvo prostriedkov do výskumu a vývoja s cieľom zlepšiť výkon a funkčnosť elektrických bicyklov. Okrem toho existuje aj mnoho menších, zameraných značiek, ktoré uspokojujú konkrétne segmenty spotrebiteľov, ako napríklad rekreačných jazdcov a dojazdových cyklistov, na ktorých sa sústreďuje MiRider.
Pre viac informácií o odvetví elektrických bicyklov a predpovediach trhu môžete navštíviť webovú stránku spoločnosti Grand View Research.