CalBike Expresses Concerns About AB 2234 and its Impact on Youth

2024-02-16
CalBike Expresses Concerns About AB 2234 and its Impact on Youth

SACRAMENTO – CalBike recently expressed its opposition to AB 2234 (Boerner), stating that the legislation could have harmful effects on the youth of color in California. While the organization acknowledges the importance of e-bike safety education, it argues that the bill creates unnecessary obstacles and enforcement problems that primarily target Black and Brown youth.

AB 2234 proposes that anyone riding an e-bike carry a driver’s license or state-issued ID card, along with a waiver demonstrating completion of the California Highway Patrol’s online e-bike course. CalBike argues that this requirement unjustly criminalizes individuals for failing to possess or carry identification, with potential disproportionate enforcement against minority communities.

Additionally, the bill fails to address the challenge of distinguishing between e-bikes and standard bicycles, leading to possible unnecessary police stops and increased harassment of bike riders, particularly young people of color.

Jared Sanchez, CalBike’s Policy Director, explains that California should be implementing policies that encourage more individuals to choose bicycles as their everyday mode of transportation. However, AB 2234 only creates barriers that discourage people from riding bikes, hindering progress towards a more sustainable and environmentally friendly transportation system.

Setting a minimum age for e-bike operation could further exacerbate the issue, as it would rely on police officers estimating the age of cyclists, potentially leading to more stops and demands for identification. Such encounters can be traumatic for young individuals and have long-lasting effects.

Furthermore, the bill places additional hurdles on individuals interested in using green transportation by requiring a waiver for the completion of the CHP’s online e-bike safety course. CalBike argues that this waiver does little to enhance bike riders‘ education and instead becomes an obstacle for those who choose sustainable transportation out of necessity.

Californians are currently facing a significant street safety crisis, with increasing numbers of bike riders and pedestrians being injured or killed on the state’s roads. Instead of mandating licenses for e-bikes, the organization suggests focusing on the development of safer bikeways, improved road and intersection designs, and addressing issues like car bloat that reduce visibility and increase the risk for motor vehicle-related incidents.

While Assemblymember Boerner played a pivotal role in California’s E-Bike Incentive Project, which aims to make e-bikes more accessible to low-income individuals in underserved areas, CalBike is disappointed with the introduction of legislation that may hinder progress in this area.

In conclusion, CalBike emphasizes the importance of e-bikes as tools to fight climate change and make cycling accessible to a wider range of people. It argues that e-bike licensing requirements are unlikely to significantly reduce the occurrence of crashes, but they may discourage ridership at a time when every strategy to mitigate the climate crisis is crucial.

SACRAMENTO – CalBike nedávno vyjadrilo svoj odpor voči AB 2234 (Boerner), pričom uviedlo, že legislatíva by mohla mať škodlivé účinky na mládež farby v Kalifornii. Organizácia uznáva dôležitosť školenia o bezpečnosti elektrických bicyklov, avšak tvrdí, že návrh zákona vytvára zbytočné prekážky a problémy s vymáhaním, ktoré sa dotknú najmä čiernych a hnedy farebných mladých ľudí.

AB 2234 navrhuje, aby každý, kto jazdí na elektrickom bicykli, mal so sebou vodičský preukaz alebo štátnu identifikačnú kartu spolu s osvedčením preukazujúcim absolvovanie online kurzu o bezpečnosti jazdy na elektrickom bicykli od Kalifornskej cesty (California Highway Patrol). CalBike tvrdí, že táto požiadavka nespravodlivo kriminalizuje ľudí za nedostatok alebo nosenie identifikácie a môže sa uplatňovať nerovnomerne proti menšinovým komunitám.

Okrem toho zákon nezohľadňuje problém rozlíšenia medzi elektrickými bicyklami a štandardnými bicyklami, čo vedie k možným zbytočným zastaveniam polície a zvýšenému obťažovaniu cyklistov, najmä mladých ľudí farby.

Jared Sanchez, riaditeľ politiky organizácie CalBike, vysvetľuje, že Kalifornia by mala zavádzať politiky, ktoré podporujú viac ľudí, aby si vyberali bicykle ako svoj každodenný spôsob dopravy. Avšak AB 2234 len vytvára prekážky, ktoré odstraňujú motiváciu ľudí jazdiť na bicykli a bránia pokroku smerom k udržateľnejšiemu a ekologickejšiemu dopravnému systému.

Stanovenie minimálneho veku pre jazdu na elektrickom bicykli by mohlo ešte viac prehlbovať problém, keďže by sa museli policajti domnievať vek cyklistov, čo by mohlo viesť k viac zastaveniam a požiadavkám na identifikáciu. Takéto stretnutia môžu byť traumatické pre mladých ľudí a mať dlhodobé účinky.

Okrem toho zákon kládol ďalšie prekážky pred ľuďmi, ktorí majú záujem využívať ekologickú dopravu, a to tým, že sa vyžadovalo osvedčenie o absolvovaní online kurzu o bezpečnosti jazdy na elektrickom bicykli od Kalifornskej cesty (California Highway Patrol). CalBike tvrdí, že toto osvedčenie má len málo prínosov pre vzdelávanie cyklistov a stáva sa prekážkou pre tých, ktorí si vyberajú udržateľnú dopravu z nutnosti.

V súčasnosti čelia Kalifornčania závažnej kríze bezpečnosti na cestách, pričom počet zranených a usmrtených cyklistov a chodcov na cestách štátu neustále narastá. Namiesto povinných licencií pre elektrické bicykle organizácia navrhuje zamerať sa na vývoj bezpečnejších cyklistických ciest, zlepšenie návrhu ciest a križovatiek a riešenie problémov ako preplnené cesty, ktoré znemožňujú dobrú viditeľnosť a zvyšujú riziko nebezpečných situácií s motorovými vozidlami.

Zatiaľ čo člen Snemovne reprezentantov Boerner zohral dôležitú úlohu v projekte E-Bike Incentive Projekt v Kalifornii, ktorý si kladie za cieľ zabezpečiť väčšiu dostupnosť elektrických bicyklov pre osoby s nízkymi príjmami v zanedbaných oblastiach, CalBike je sklamané z predloženia návrhu zákona, ktorý môže brzdiť pokrok v tejto oblasti.

Na záver CalBike zdôrazňuje dôležitosť elektrických bicyklov ako nástrojov v boji proti zmene klímy a ich dostupnosti pre širší okruh ľudí. Tvrdí, že požiadavky na licencie pre elektrické bicykle pravdepodobne neznížia výskyt nehôd, ale môžu odstrašiť ľudí od jazdy na bicykli v čase, keď každá stratégia na zmiernenie klimatickej krízy je kľúčová.

Dr. Naomi Lin

Dr. Naomi Lin je uznávanou expertkou v oblasti robotiky a umelej inteligencie, s doktorátom v oblasti robotiky z Carnegie Mellon University. Viac ako 18 rokov navrhuje inteligentné systémy, ktoré rozširujú ľudské schopnosti v zdravotníctve a priemyselných prostrediach. Naomi momentálne vedie inovatívne laboratórium, ktoré je pionierom vo vývoji autonómnych robotických systémov. Jej rozsiahly výskum viedol k viacerým patentom a jej metódy sa vyučujú na inžinierskych kurzoch po celom svete. Naomi je tiež častou keynote rečníčkou na medzinárodných technologických sympóziách, kde zdieľa svoju víziu budúcnosti, kde ľudia a roboti spolupracujú bezproblémovo.

Languages

Don't Miss

Could the B-21 Raider Soon Rule the Skies as the Air Force’s New Fighter?

Mohol by B-21 Raider čoskoro vládnuť oblohe ako nový stíhač letectva?

Jazyk: sk. Obsah: Vojenské letectvo USA zvažuje revolučnú zmenu v
The Rise of Cargo E-Bikes: A Sustainable Transportation Solution

Nástup nákladných elektrobicyklov: Udržateľné dopravné riešenie

Rastúca popularita nákladných elektrických bicyklov predstavuje udržateľnú a praktickú alternatívu