Ride1Up Revv1: Skvelá e-bicykel, ktorá sa vyrovná motorkám

Slovenský preklad nadpisu:

Ride1Up Revv1: Výkonná e-bicykel, ktorá pripomína motorku

Ride1Up Revv1 je unikátna e-bicykel, ktorá okamžite získava sympatie svojich používateľov. S jej robustným rámom, pohodlným sedadlom, plným podvozkom a mopedovými pneumatikami sa Revv1 podobá skôr na motorku ako na bežnú elektrickú bicykel. Stabilná a plynulá jazda vzbudzuje dôveru, najmä pri vyšších rýchlostiach. Nemôže chýbať na žiadnom zozname najlepších elektrických bicyklov.
Hoci nemá najväčšiu batériu ani najvýkonnejší motor medzi e-bicyklami, stále patrí medzi najrýchlejšie dostupné modely. S dokonca možnosťou použiť „unlock“ kódy pre jazdu mimo vozovky, je možné sa vyšplhať až na 37 mph (približne 60 km/h), pričom treba mať na pamäti určité obmedzenia, o ktorých sa podrobnejšie zmienime nižšie. Ale táto e-bicykel ponúka oveľa viac, ako len čistú rýchlosť.

Záruka bezpečnej a pohodlnej jazdy
Revv1 pôsobí istotou a pohodlím vďaka svojmu vážnemu rámu a odolným komponentom. Široké mopedové pneumatiky CST Scout s rozmerom 20 palcov na kolesách Bafang pridávajú pevnosť a trakciu. Ak nafúknete tlmené pneumatiky maximálnym tlakom, pridaná pružnosť bočnic pneumatík, pohodlné sedadlo a duálna tlmená vidlica poskytujú výnimočný komfort. Jazdil som s ňou aj na stredne dlhé vzdialenosti bez pocitu únavy alebo napätia.

Motor Revv1 poskytuje až 90 newtonmetrov krútiaceho momentu, čo je vhodné pre urýchľovanie a zdolávanie kopcov. Spoločnosť Ride1Up jasne dáva najavo svoju snahu o pohodlie a kontrolu pri jazde. Revv1 má nastaviteľné vidlicové vidlice a nastaviteľnú tlmiacu zadnú tlmiacu konštrukciu. Má tiež hydraulické kotúčové brzdy s kotúčmi o priemere 203 mm, ktoré sa osvedčili pri rýchlych zastaveniach.

Výkon, ktorý potrebujete
Bafang vonkajší motor poskytuje trvalý výkon 750 wattov v režimoch triedy 2 a triedy 3 a maximálny výkon 1500 wattov v režime „mimo vozovky“. Režim „boost“ ešte zvýši maximálny výkon na 1820 wattov. Motor poskytuje až 90 newtonmetrov krútiaceho momentu, čo sa preukázalo ako užitočné pri dlhej, strmšej zjazdovke. Pri väčšine e-bicyklov musím na ceste naberať rýchlosť, aby som sa bez šliapania bez problémov vyšplhal na kopcovitú cestu. S e-scooterom je to ešte náročnejšie. Revv1 však dokáže zdolávať kopce aj z úplného zastavenia bez akéhokoľvek váhania motora.

Revv1 disponuje iba s jednou rýchlosťou, ale päť úrovní podpory na šlapanie slúži ako virtuálne prevodové stupne. Ride1Up udáva dojazd Revv1 od 30 do 60 míľ v závislosti od úrovne podpory, rýchlosti, zrýchlenia, hmotnosti jazdca, terénu a mnohých ďalších faktorov. Plné nabitie batérie s kapacitou 20 ampérhodín a nabíjačkou s výkonom 3 ampére by malo trvať viac ako šesť hodín. Dobíjanie z 20% na 80% trvá asi polovicu doby a pre väčšinu majiteľov by to malo byť dostatočné.

Jazda na vlastnú zodpovednosť
Spoločnosť Ride1Up je oprávnene opatrná pri udelení kódu na odomykanie rýchlostí nad maximálnych 28 mph: Budete musieť zavolať, overiť si vlastníctvo a podpísať dokument o odpustení zodpovednosti. Väčšina firiem vyrábajúcich e-bicykle je menej prísna, s výnimkou spoločnosti Rad Power Bikes, ktorá neumožňuje ani modelom ako RadRunner 3 Plus prekročiť 20 mph. Najväčším obavou je bezpečnosť jazdcov, jazda po cyklotratiach a chodníkoch s príliš vysokou rýchlosťou a nezapísaní jazdci v bežnej cestnej premávke na e-bicykloch, ktoré nie sú registrované ani poistené.

S použitím jedinečných kódov od Ride One Up môže Revv1 dosiahnuť rýchlosť 35 až 37 míľ za hodinu. Vďaka svojim odolným mopedovým pneumatikám je jeho výkon pôsobivý na ceste, ale zvládne aj jazdu mimo vozovky. Špeciálny „boost“ režim, ktorý zvýši maximálny výkon batérie až na 35 ampérov, ešte výraznejšie zlepší akceleráciu, ale dosiahnutá maximálna rýchlosť sa pohybuje na podobnej úrovni.

Komfort a praktickosť Revv1
Revv1 má niekoľko bezpečnostných funkcií, vrátane 120-lúmenového hlavného svetla v štýle motorky s vysokým a nízkym svetlom, brzdových svetiel, predných a zadných blikajúcich smeroviek a húkačky.
Húkačka asi nemá taký hlasitý zvuk, aby upútala pozornosť niekoho v aute počúvajúceho hudbu, ale je hlasnejšia ako väčšina iných húkačiek na e-bicykle a môže pomôcť upozorniť chodcov alebo iných cyklistov. Smerovky sa aktivujú a deaktivujú ručne posúvaním prepínača blízko pravej rukoväte; blikajúce indikátory na displeji vám pomôžu nepripomenúť si ich vypnúť. Zrkadlá nie sú súčasťou, čo je nevýhoda. Avšak riadidlá majú dostatočný priestor na pridanie zrkadiel alebo ďalších doplnkov.

Na ceste
Šlapanie bez batériového napájania môže byť s Revv1 náročné, a to nielen kvôli váhe. Rúrkovité časti rámu okolo batérie mi prekážali a moje kolena boli príliš vysoko. Sedadlo je pohodlné, ale nie je nastaviteľné výškovo. Mám 5’8 “ (približne 173 cm) a bicykel je navrhnutý pre ľudí s výškou od 5 stop 4 palec do 6 stop 4 palec, podľa spoločnosti Ride1Up. Nepohodlné šliapanie mi nevadí, pretože radšej využívam podporu na šlapanie a riadiace najčastejšie, ale ak chcete šlapať bez napájania, Revv1 nie je vhodná pre vás.

Na druhú stranu – a tento zoznam môže byť dlhý – Revv1 nie je príliš citlivý v režimoch podpory na šlapanie. Niektoré e-bicykle majú binárne podanie výkonu pri podpoře šlapania, čo môže byť nepríjemné, keď len jemne stlačíte pedál a motor aplikuje plný výkon. Revv1 reaguje vyváženejšie s podporou na šlapanie aj s plynovým gázom. Viac modulovaného podania výkonu je dôležité pri jazde v premávke, umožňuje vám plynuť z miesta alebo hladko prejsť cez priesečníky.

Revv1 som použil na návštevu priateľov vzdialených 10 alebo 12 míľ (16 až 19 km) po rieke a vo vlnitej krajine.

Často kladené otázky (FAQ):

1. Čo je Ride1Up Revv1?
Ride1Up Revv1 je e-bicykel, ktorý sa podobá motorku skôr ako bežná elektrická bicykel. Má robustný rám, pohodlné sedadlo, plný podvozok a mopedové pneumatiky.

2. Aký je výkon a rýchlosť Revv1?
Motor Revv1 poskytuje až 90 newtonmetrov krútiaceho momentu a možnosť dosiahnuť rýchlosť až 37 mph (približne 60 km/h) s použitím „unlock“ kódov.

3. Je Revv1 bezpečný a pohodlný?
Revv1 má stabilný rám, odolné komponenty, široké mopedové pneumatiky a nastaviteľné vidlicové a zadné tlmenie, čo poskytuje pohodlnú jazdu. Má tiež hydraulické kotúčové brzdy pre rýchle zastavenie.

4. Aká je výdrž batérie a doba dobíjania?
Dojazd závisí od úrovne podpory, rýchlosti, zrýchlenia, hmotnosti jazdca a terénu a môže dosahovať od 30 do 60 míľ. Dobíjanie batérie z 0% na 100% by malo trvať viac ako šesť hodín.

5. Aké sú obmedzenia pre rýchlosť jazdy?
Spoločnosť Ride1Up je opatrná pri udelení kódu na odomykanie vyšších rýchlostí a je potrebné dodržiavať pravidlá bezpečnosti a zákony týkajúce sa jazdy na e-bicykli.

6. Aké bezpečnostné funkcie má Revv1?
Revv1 je vybavený hlavným svetlom, brzdovými svetlami, smerovkami a húkačkou. Má tiež možnosť pridania zrkadiel alebo ďalších doplnkov.

7. Pre koho je Revv1 vhodný?
Revv1 je navrhnutý pre ľudí s výškou od 5 stôp 4 palcov do 6 stôp 4 palcov. Šlapanie bez napájania môže byť náročné, takže ak preferujete podporu na šlapanie a riadiace, Revv1 môže byť pre vás vhodný.

Zdroje:
Official Ride1Up website: https://ride1up.com/