Severomozivalčania presadzujú obmedzenia rýchlosti na bicyklovanie

2024-05-04
by
Park City Residents Advocate for Biking Speed Limits

Nedávno vykonaný prieskum medzi viac ako 2 000 obyvateľmi Park City a Snyderville Basin odhalil, že väčšina z nich podporuje zavedenie obmedzení rýchlosti pre bicyklovanie na populárnych cyklotratiach ako Poison Creek a McLeod Creek. Hoci presné čísla sa líšia, zhodou názoru je obmedzenie rýchlosti medzi 12 až 15 míľami za hodinu.

Jednou z obáv, ktoré vyslovil člen Rady Park City, Bill Ciraco, je správanie niektorých užívateľov, najmä tínedžerov na motorovo ťahaných elektrobicykloch. Títo ľudia často prejavujú nezodpovedné správanie a bezohľadne rýchlo bicyklujú po cestách, bez ohľadu na ostatných. Ciraco naznačil, že problém nemusí nutne spočívať v samotných elektrobicykloch, ale skôr v nezodpovedných jedincoch, ktorí ich ovládajú. Tento názor súhlasne vyjadril aj riaditeľ oddelenia cyklotrás a otvorených verejných priestorov v Park City, Heinrich Deters, ktorý verí, že obmedzenie rýchlosti a zvýšené značenie môže byť účinným prístupom k riešeniu negatívneho správania užívateľov.

No aj vynucovanie rýchlostných obmedzení predstavuje pre parkové oddelenie polície Park City výzvu. Policajný šéf Wade Carpenter uviedol, že by to vyžadovalo významné využitie zdrojov a dôraz policajtov by pravdepodobne smeroval na prípady nadmerného a nezodpovedného správania sa namiesto všeobecného vynútenia rýchlostných obmedzení.

Prieskum tiež poukázal na obavy týkajúce sa bezpečnosti, pričom približne 17% respondentov vyjadrilo nepríjemné pocity v dôsledku prítomnosti elektrobicyklov na cestách. Odpovede viac ako polovice oslovených podporili súčasný predpis Park City, ktorý obmedzuje používanie elektromotorových horských bicyklov na prirodzenej povrchu jednotlivcov starších ako 65 rokov alebo osoby so zdravotným postihnutím pohyblivosti.

Jedným z potenciálnych riešení je návrh člena Rady Jeremyho Rubella na pilotný program, ktorý by určil konkrétne trasy výhradne pre elektrobicykle. Heinrich Deters, riaditeľ oddelenia cyklotrás a otvorených verejných priestorov v Park City, odporúča zvážiť oblasť nižšieho Deer Valley, pretože už je oddelená od širšej siete cyklotrás Park City a mohla by sa pripojiť k trasám Clark Ranch a Wasatch County, ktoré v súčasnosti umožňujú elektrobicykle.

Rada sa rozhodla, že si dá viac času na dôkladné posúdenie možností a rozhodnutia o predpisoch pre elektrobicykle odloží do konca mája alebo začiatku júna. Kompletné výsledky prieskumu elektrobicyklov nájdete tu. Poskytujú cenné poznatky o názoroch a perspektívach obyvateľov Park City a Snyderville Basin.

Často kladené otázky

1. Aké rýchlostné obmedzenie sa navrhuje pre cyklistov v Park City?

2. Prečo sú niektorí obyvatelia Park City znepokojení ohľadom prítomnosti elektrobicyklov na cestách?

3. Aké ťažkosti by malo parkové oddelenie polície Park City pri vynucovaní rýchlostných obmedzení?

4. Ako sa obmedzenia týkajúce sa elektrobicyklov už vzťahujú na Park City?

5. Ktoré oblasti môžu byť určené pre pilotný program pre elektrobicykle?

Zdroje:
– [Market Research Future](https://www.marketresearchfuture.com)

Lämna ett svar

Your email address will not be published.

Languages

Don't Miss

San Francisco Initiative Boosts Electric Bike Ownership

San Francisco Initiativet Främjar Användning av Elcyklar

San Francisco har lanserat ett nytt initiativ för att främja
The Rise of E-Bikes: Unleashing New Possibilities Amidst Regulatory Debates

The E-Bike Revolution: Navigating Regulations and Embracing Innovation in Sweden

Den här artikeln ger en helt ny perspektiv på den